Regulamin

Regulamin oraz informacje dotyczące bezpieczeństwa danych.

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną Fajna i Nestates sp. z o.o.

Sporządzony na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t. j. z dnia 2020.03.03).

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

Usługodawca lub Administrator – Fajna i Nestates spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Bociana 4a/59, Kraków 31-231, NIP: 9452241824, REGON: 388099851, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m. Krakowa, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000881877, o kapitale zakładowym i w całości opłaconym: 5 000 zł, – jako podmiot świadczący usługę dostępu do zasobów Serwisu znajdującego się pod adresem https://grupafajna.pl/;

Adres elektroniczny Usługobiorcy – adres poczty elektronicznej, którego dysponentem jest Usługobiorca i za którego pomocą Usługobiorca ma możliwość kontaktowania się osobami trzecimi;

Formularz kontaktowy – dokument elektroniczny, znajdujący się w Serwisie służący do kontaktowania się z Usługodawcą;

Operator serwisu – Fajna i Nestates spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie;

Regulamin – niniejszy Regulamin;

Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem https://grupafajna.pl/;

Usługobiorca – osoba korzystająca z Serwisu. Usługobiorcą może być każda osoba, która spełnia zasady i warunki korzystania z Serwisu, określone w niniejszym Regulaminie.

Konsument – osoba fizyczna korzystająca z oferowanych w Serwisie usług bez bezpośredniego związku ze swoja działalnością̨ gospodarczą lub zawodową;

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiej i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, a także zasady korzystania z Serwisu przez Usługobiorcę.
  2. Administratorem Serwisu jest Fajna i Nestates spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie.
  3. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie: https://grupafajna.pl/regulamin/

§2 Rodzaje i zakres świadczenia usług

  1. Usługodawca świadczy usługi w ramach Serwisu na zasadach i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Za pośrednictwem Serwisu, Usługodawca świadczy następujące usługi:
  • sprzedaż lokalów usługowych i mieszkań;
  • obsługa zapytań kierowanych do Usługodawcy za pośrednictwem Formularza kontaktowego;
  • udostępnianie informacji o rozpoczętych i zakończonych inwestycjach, w tym lokalach mieszkalnych i lokalach usługowych znajdujących się w ofercie zamieszczonej w Serwisie;
  • obsługa i udostępnianie na rzecz Usługobiorcy Serwisu https://grupafajna.pl/;
  • obsługa zapytań telefonicznych;
  • okresowego dostarczania newslettera;
  • udostępnianie plików do pobrania związanych z działalnością Usługodawcy (regulaminy, prezentacje, rzuty lokali, formularze, katalogi, poradniki,), Usługobiorca ma możliwość pobrania plików bezpłatnie.

§3 Korzystanie z serwisu

  1. Dostęp do Serwisu jest bezpłatny.
  2. Do prawidłowego korzystania z Usług Serwisu konieczne jest dysponowanie następującym wyposażeniem:
  • komputer PC, telefon komórkowy, tablet lub inne urządzenie z dostępem do Internetu;
  • łącze internetowe;
  • aktualna wersja przeglądarki internetowej Firefox, Chrome, Safari lub Internet Explorer;
  • zainstalowana wtyczka Adobe Flash Player oraz włączona obsługa języka JavaScript, ramek i stylów CSS;
  • aktywny adres elektroniczny Usługobiorcy.
  1. Skorzystanie przez Usługobiorcę z Formularza kontaktowego:
  • wymaga wypełnienia Formularza kontaktowego poprzez uzupełnienie wszystkich jego pól;
  • zapoznania się z Polityką prywatności i wykorzystywania plików Cookies w zakresie przetwarzania danych osobowych wskazanych w treści Formularza kontaktowego;
  • umożliwia dobrowolne wyrażenie zgody na prowadzenie marketingu bezpośredniego Administratora;
  • umożliwia dobrowolne wyrażenie zgody na przesyłanie przez Administratora informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z dnia 2020.03.03) oraz na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych zgodnie z ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2021.576 t.j. z dnia 2021.03.30);
  1. Operator Serwisu zapewnia jego nieprzerwane działanie, jednakże wyłącza się odpowiedzialność Operatora Serwisu za czasowe nieprawidłowości czy przerwy w działaniu Serwisu powstałe z przyczyn niezależnych od Operatora Serwisu, które uniemożliwiają świadczenie usług przez Operatora Serwisu. W takich przypadkach Operator Serwisu ma prawo do czasowego wstrzymania lub zawieszania świadczenia usług celem wyeliminowania powstałych nieprawidłowości.
  2. Operator Serwisu zastrzega możliwość zmiany funkcjonalności Serwisu, jak i prawo do zawieszania lub całkowitego zaprzestania świadczenia usług czy funkcjonowania Serwisu.
  3. Do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną dochodzi w momencie wysłania do Usługodawcy wypełnionego formularza kontaktowego.
  4. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę wskazaną w ustępie powyżej poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@grupafajna.pl

§4 Prawa i obowiązki Usługobiorcy i Usługodawcy

  1. Usługobiorcą jest osobą fizyczną mająca pełną zdolność́ do czynności prawnych, która korzysta z Usług określonych niniejszym Regulaminem lub zamawia Usługi dla wskazanej przez siebie osoby trzeciej.
  2. Usługobiorca uprawniony jest do skorzystania z usług wymienionych w § 2 Regulaminu.
  3. Usługobiorca zobowiązuje się do zapoznania z postanowieniami Regulaminu, przestrzegania Regulaminu i korzystania z Serwisu zgodnie z jego postanowieniami.
  4. Każde korzystanie z Serwisu równoznaczne jest z pełną akceptacją Regulaminu przez Usługobiorcę, jak i jego ewentualnych zmian.
  5. Usługobiorca zobowiązuje się do korzystania z Serwisu i usług świadczonych przez Operatora Serwisu zgodnie z ich celem.
  6. Usługobiorca nie może przekazywać Usługodawcy jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. Próba przekazania takich treści będzie zgłaszana odpowiednim organom państwowym.
  7. Usługodawca zobowiązany jest do świadczenia usług wymienionych w § 2 Regulaminu.

§5 Odpowiedzialność stron

  1. Strony umowy są zobowiązane do naprawienia szkody wyrządzonej drugiej stronie, wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, z wyłączeniem nadzwyczajnych okoliczności, za które strona nie ponosi odpowiedzialności.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
  • nienależyte wykonanie zobowiązania, gdy wynika ono z podania przez Usługobiorcę nieprawdziwych informacji;
  • szkody wynikłe z niewykonania usługi, gdy wynikają̨ one z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, z wyjątkiem przypadków przewidzianych w przepisach odrębnych.

§6 Dane osobowe

  1. Podanie danych osobowych w serwisie jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z usług.
  2. Administratorem danych w rozumieniu RODO jest Usługodawca.
  3. Zasady przetwarzania danych zawarte są w Polityce prywatności i wykorzystywania plików Cookies dostępnej pod adresem: https://grupafajna.pl/regulamin/

§7 Postępowanie reklamacyjne

  1. Do wszczęcia postepowania reklamacyjnego w związku ze świadczeniem usług oferowanych przez Serwis uprawniony jest Usługobiorca lub osoba przez niego upoważniona w ciągu 7 dni od daty wykonania Usługi.
  2. Reklamacja może zostać́ złożona:
  • na adres poczty email: kontakt@grupafajna.pl;
  • pod numerem telefonu: +48 604 075 523;
  • pocztą na adres: Fajna i Nestates spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Bociana 4a/59, Kraków 31-231
  1. Usługodawca zobowiązuje się̨ do rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi na nią w formie odpowiedniej do sposobu złożenia reklamacji w ciągu 30 dni od chwili jej otrzymania, przy czym w razie braku sformułowania roszczenia względem Usługodawcy, Usługodawca może wezwać Usługobiorcę do wskazania swojego roszczenia lub oświadczenia, że roszczeń nie zgłasza i udzielić odpowiedzi w ciągu 30 dni od otrzymania stanowiska Usługobiorcy.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
  • Imię, nazwisko, adres email oraz numer telefonu;
  • Określenie przedmiotu reklamacji;
  • Czas, w którym miało dojść́ do nieprawidłowości;
  • Przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
  • Ewentualne roszczenia względem Usługodawcy.

§8 Rozwiązywanie sporów

  1. W przypadku zaistnienia sporów Usługodawca sugeruje skorzystanie z polubownych metod ich rozwiazywania. W przypadku zaistnienia sporu z Usługobiorcą będącym Konsumentem Usługodawca proponuje skorzystanie z mediacji przy wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, właściwym dla siedziby Konsumenta lub skorzystanie z arbitrażu przy Stałym Polubownym Sądzie Konsumenckim, właściwym dla siedziby Konsumenta. W przypadku zaistnienia sporu z Usługobiorcą będącym przedsiębiorcą Sprzedawca proponuje rozwiązanie sporu w ustalonej wspólnie przez strony instytucji mediacyjnej. Usługodawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr znajduje się internetowa platforma rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami. Stanowi ona punkt kompleksowej obsługi pozasądowego rozstrzygnięcia sporów dotyczących zobowiązań́ umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów z Usługobiorcą będącym Konsumentem jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Usługobiorcy.
  3. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów z Usługobiorcą będącym przedsiębiorcą jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Usługodawcy.

§9 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zachowuje prawo do zmiany, w każdym czasie, postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich umieszczenia na stronie internetowej: https://grupafajna.pl/regulamin/
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy – Prawo telekomunikacyjne, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także przepisy RODO.
  3. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu.

Polityka prywatności i wykorzystania plików Cookies Fajna i Nestates sp. z o.o.

sporządzona w oparciu o przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2021.576 t.j. z dnia 2021.03.30)

Użyte w niniejszej Polityce pojęcia oznaczają:

Administrator – Fajna i Nestates spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Bociana 4a/59, Kraków 31-231, NIP: 9452241824, REGON: 388099851, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000881877, o kapitale zakładowym i w całości opłaconym: 5 000 zł, adres strony internetowej: https://grupafajna.pl/

Pliki Cookies lub Cookies – niewielkie pliki zapisywane na urządzeniu użytkownika, w których przechowywane są ustawienia i inne informacje używane na odwiedzanych przez niego stronach. Pliki cookie mogą zawierać ustawienia witryn lub być używane do śledzenia interakcji użytkowników z witryną.

Dane osobowe – wszelkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania.

Polityka – niniejsza Polityka prywatności i wykorzystania plików Cookies.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Podmiot danych – osoba fizyczna, której dotyczą dane osobowe przetwarzane przez Administratora, np. kierująca do niego zapytanie w formie wiadomości e-mail.

Użytkownik – osoba odwiedzająca stronę internetową Administratora pod adresem: https://grupafajna.pl/

§1 Postanowienia Ogólne

  1. Administratorem danych osobowych jest Fajna i Nestates spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Bociana 4a/59, Kraków 31-231, NIP: 9452241824, REGON: 388099851, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000881877, o kapitale zakładowym i w całości opłaconym: 5 000 zł,
  2. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami, w tym w szczególności z RODO.
  3. Administrator przetwarza Dane osobowe stosując odpowiednie techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa.
  4. Administrator prowadzi na bieżąco analizę ryzyka i sprawdza adekwatność stosowanych środków bezpieczeństwa do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności Administrator wdraża dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.
  5. W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator umożliwia dostęp do Danych osobowych jedynie podmiotom upoważnionym i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
  6. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na zlecenie Administratora.

§2 Podstawy Prawne Przetwarzania

  1. Podmiot danych podaje Dane osobowe Administratorowi dobrowolnie. Mimo, iż podanie danych jest dobrowolne, odmowa podania danych może skutkować niewykonaniem usługi przez Administratora.
  2. Administrator umożliwia kontakt przy wykorzystaniu elektronicznego formularza kontaktowego na stronie internetowej Administratora. Skorzystanie z formularza wymaga podania Danych osobowych tj, imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu, niezbędnych do nawiązania kontaktu z Podmiotem danych i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania. Podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
  3. Administrator umożliwia również kontakt telefoniczny bezpośrednio z działem sprzedaży, w sprawach związanych z już zawartą umową lub świadczonymi usługami przez Administratora. Administrator może żądać podania Danych osobowych, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy kontakt. Dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania. Podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy.
  4. Administrator umożliwia również kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sprawach związanych z już zawartą umową lub świadczonymi usługami przez Administratora. Administrator może żądać podania Danych osobowych, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy kontakt. Dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania. Podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy.
  5. Administrator może pozyskiwać od Podmiotów danych dane osób zaangażowanych w realizację zawartych z nimi umów (np. osób uprawnionych do kontaktu, wykonujących zlecenia itp.). Takie dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora oraz jego kontrahenta (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na umożliwieniu prawidłowego wykonywania umowy.
  6. Jeżeli Administrator przetwarza dane dla celów związanych z zawarciem i/lub wykonaniem konkretnej umowy, Administrator przekazuje osobie, której dane dotyczą, szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych w momencie zawierania umowy lub w momencie pozyskania danych osobowych.

§3 Pliki Cookies

  1. W celu ułatwienia korzystania ze strony internetowej Administratora oraz monitorowania funkcjonalności strony internetowej, mechanizm zarządzający wykorzystuje technologię Plików Cookies. Ich przeznaczeniem jest polepszenie jakości korzystania ze stron internetowych Administratora. Technologia ta nie jest wykorzystywana do pozyskiwania jakichkolwiek danych o odwiedzających stronę. Pliki Cookies mogą zawierać ustawienia witryn lub być używane do śledzenia interakcji Użytkowników z witryną. Pliki Cookies służą m.in. do dostosowania zawartości strony internetowej do preferencji Użytkowników oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych, a także do przygotowywania statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań Użytkowników, wspierania i egzekwowania działań pozwalających zachować bezpieczeństwo.
  2. Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania Cookies. Może to spowodować jednak nieprawidłowości w działaniu strony.
  3. Administrator, usługodawcy Administratora i podmioty z nimi współpracujące wykorzystują dwie kategorię Cookies:
  • cookies niezbędne – umożliwiające przeglądania strony i wspierające bezpieczeństwo,
  • cookies użyteczne – wspierające korzystanie ze strony.
  1. Na stronie Administratora wykorzystywane są dwa rodzaje Cookies:
  • sesyjne (pliki tymczasowe, które pozostają na urządzeniu Użytkownika, aż do czasu wylogowania, opuszczenia strony lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej) oraz
  • stałe (pliki pozostają na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach Plików Cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika).
  1. Pliki Cookies nie zmieniają konfiguracji urządzenia wykorzystywanego przez Użytkownika, nie służą do instalowania bądź deinstalacji jakichkolwiek programów komputerowych ani nie ingerują w integralność systemu bądź danych Użytkownika.
  2. Dane zbierane podczas korzystania przez Użytkownika ze strony mogą być zapisywane w logach serwera. Zebrane logi serwera, zawierające m. in. adres IP Użytkownika, czas nadejścia zapytania, pierwszy wiersz żądania http, kod odpowiedzi http, liczbę wysłanych przez serwer bajtów, informacje o przeglądarce Użytkownika, informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP, przechowywane są przez czas nieokreślony. Administrator może wykorzystywać je do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu stroną. Podsumowania te mają charakter zbiorczy i nie zawierają danych identyfikujących osoby odwiedzające stronę. Dane te nie są ujawniane innym osobom i podmiotom.
  3. Zgodę na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do Plików Cookies na urządzeniu Użytkownika strony, wyraża on za pomocą ustawień oprogramowania (przeglądarki internetowej) zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego urządzeniu końcowym. Użytkownik może zrezygnować z Plików Cookies lub usunąć je, wybierając odpowiednie ustawienia w używanym przez siebie oprogramowaniu (przeglądarce internetowej).
  4. Użytkownik może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę Plików Cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

§4 Odbiorcy Danych

W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania danych osobowych, dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom. Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii: samodzielnie decydujące o celach i sposobach przetwarzania danych:

  • kancelarie prawne;
  • firmy księgowe i audytorskie;
  • firmy świadczące usługi informatyczne;
  • firmy obsługujące serwery.

Katalog ten nie jest katalogiem zamkniętym.

§5 Przekazywanie Danych Poza EOG

Administrator dokłada starań, by Dane osobowe nie były przekazywane poza EOG, gdy nie jest to konieczne i nie ma biznesowego uzasadnienia, a ewentualne przekazywanie tych danych poza EOG następuje z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, wymaganego przepisami RODO, tj. do państwa trzeciego, w stosunku do którego Komisja Europejska wydała decyzję stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony Danych osobowych bądź też z zastosowaniem odpowiednich zabezpieczeń w postaci standardowych klauzul ochrony przyjętych przez Komisję Europejską.

§6 Okres Przetwarzania Danych Osobowych

  1. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od podstawy prawnej i celu przetwarzania. Okres przetwarzania danych może także wynikać wprost z przepisów, gdy stanowią one podstawę przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – np. ze względów bezpieczeństwa – dane przetwarzane są przez okres umożliwiający realizację tego interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, dane przetwarzane są do jej wycofania. Gdy podstawę przetwarzania stanowi niezbędność do zawarcia i wykonania umowy, dane są przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków stron.
  2. Po upływie okresów przetwarzania, dane osobowe są anonimizowane lub usuwane.

§7 Prawa Podmiotów danych

  1. Podmiotom danych przysługują następujące prawa, których szczegółowa treść określona jest w stosownych przepisach RODO:
  • Prawo dostępu do danych – Podmiot danych ma prawo uzyskać od Administratora informacje czy oraz w jakim celu i zakresie jego dane osobowe są przetwarzane. Celem zabezpieczenia danych osobowych Podmiotów danych, Administrator zastrzega sobie prawo potwierdzenia tożsamości osób korzystających z prawa dostępu do danych. (art. 15 RODO);
  • Prawo do sprostowania danych – Podmiot danych, którego dane dotyczą ma prawo żądać do Administratora niezwłocznego ich sprostowania. (art. 16 RODO);
  • Prawo do bycia zapomnianym – Podmiot danych ma prawo żądać usunięcia części lub całości swoich danych osobowych, jeżeli cofnął zgodę na ich przetwarzanie, dane osobowe stały się zbędne dla celów ich przetwarzania lub gdy dane osobowe były przetwarzanie niezgodnie z prawem. Pomimo wykonania prawa do bycia zapomnianym Administrator może w dalszym ciągu przetwarzać dane osobowe w zakresie w jakim jest to niezbędne z uwagi na obowiązki prawne ciążące na Administrator (np. obowiązki podatkowe). (art. 17 RODO);
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania – Podmiot danych ma prawo żądać od Administratora ograniczenia przetwarzania dotyczących go danych. Prawo to przysługuje, gdy:
    • Podmiot danych kwestionuje prawidłowość swoich danych,
    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem,
    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych Podmiotu danych,
    • Podmiot danych wniósł sprzeciw wobec wykorzystania danych osobowych (ograniczenie obowiązuje przez czas potrzebny do stwierdzenia czy podstawy prawne po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby) (art. 18 RODO).
  • Prawo do przenoszenia danych – Podmiot danych ma prawo do przenoszenia dotyczących go danych osobowych tj. może otrzymać w ustrukturyzowanym formacie dane osobowe, które dostarczył Administratorowi;
  • Prawo wniesienia skargi – Podmiot danych ma prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

§8 Inspektor Ochrony Danych

  1. Żądanie dotyczące realizacji praw Podmiotów danych można złożyć:
  •  w formie pisemnej na adres: Fajna i Nestates spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Bociana 4a/59, Kraków 31-231
  • drogą e-mailową na adres: kontakt@grupafajna.pl .
  1. Administrator realizuje żądania Podmiotów danych w terminach i w sposób wskazany w RODO.

§9 Postanowienia Końcowe

  1. Administrator zachowuje prawo do zmiany, w każdym czasie, postanowień niniejszej Polityki. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich umieszczenia na stronie internetowej: https://grupafajna.pl/.
  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy – Prawo telekomunikacyjne, a także przepisy RODO.
  2. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszej Polityki za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Polityki.
  3. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Aktualna wersja Polityki wchodzi w życie z dniem 08.2021roku.

Ta strona korzysta z ciasteczek. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej. Jeśli wyrażasz na to zgodę, kontynuuj przeglądanie.